

توسعه بازار در مرکز نوآوری صبا طی سه مرحله انجام میشود:
شناسایی کسبوکارهای توسعهیافته و ارزیابی آنها
بازتعریف خدمات و محصولات با توجه به نیاز گروه مخاطب
ترویج خدمات و محصولات در جامعه بزرگ بازنشستگان و خانوادههای آنها
برای آگاهی از ویژگیهای جمعیتشناختی ذینفعان صندوق بازنشستگی کشوری با ما تماس بگیرید.
مزیتهای مرکز نوآوری صبا در توسعه بازار
ارتباط بیواسطه با بازار هدف از طریق مرکز ارتباط با ذینفعان صندوق بازنشستگی
دسترسی به بازار بزرگ ذینفعان صندوق بازنشستگی کشوری
مشاوره برای سفارشیسازی محصول خدمت متناسب با نیاز گروه مخاطب
دسترسی به دادههای ذینفعان صندوق بازنشستگی کشوری
دسترسی به ابزارهای متنوع ترویج و تبلیغ بین ذینفعان صندوق بازنشستگی کشوری